DE SPEELCLUB

De speelclubbers. Met hun gele sjaaltjes trekken ze iedere zondag vol enthousiasme naar de werking. Ze bruisen van de energie en zitten boordevol fantasie. Een wereld bevolkt met dappere ridders, moedige jonkvrouwen, geheimzinnige magiërs en angstaanjagende draken kent voor hen geen geheimen. Tochten, pleinspelen, knutselen het hoort erbij. Het werkjaar sluiten ze af met zeven dagen kampplezier. Iedereen van het derde en vierde leerjaar is bij de speelclub welkom.

∆ De speelclub anno 2022 ∆

Dit jaar bestaat de speelclubleiding uit:

Jens Vercruysse
Fien Deconinck
Camille Roels
Robin De Cramer
Aaron Cordemans

Heeft u een vraag of een opmerking voor 1 van onze leiders of leidsters? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via dit email-adres: info@chiro-ierlinck.be. Voor dringende vragen, mag u altijd rechtstreeks contact opnemen met iemand van de leidingsploeg!