Trooper jij al mee?

We zijn blij aan te kondigen dat onze Chiro terug actief deelneemt aan Trooper. Voor degenen die nog niet bekend zijn met Trooper, dit is een eenvoudige en kosteloos platform waarmee je onze vereniging financieel kunt ondersteunen terwijl je online shopt.

Hoe werkt het? Heel simpel! Wanneer je via onze Trooperpagina naar je favoriete webshop gaat (Meer dan 1000 Troopershops, waaronder; Bol.com, Temu, Booking.com, Amazon, Jbc, Coolblue, Krefel, Delhaize, Center Parcs…) en een aankoop doet, krijgt onze Chiro een percentage van het bedrag. Het kost jou helemaal niets extra, maar voor ons maakt het een groot verschil.

Het enige wat je hoeft te doen, is naar onze Trooperpagina gaan voordat je online winkelt. (Zie ook instructievideo). Het duurt echt niet lang. Zo steun je met elke aankoop onze Chiro, zodat wij kunnen blijven investeren in mooie activiteiten, materialen & projecten voor onze leden.

Je vindt ook onze Trooperpagina via deze link

We willen jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie steun!