Info Bivak

Kampvuur Chiro Ierlinck

Dit jaar vertrekken we zoals gewoonlijk met volle goesting en veel enthousiasme op kamp! Dit van 1 juli tot en met 11 juli 2025. Waar we onze tenten dit jaar opzetten blijft nog even geheim.

De oudste afdelingen (Rakwi, Tito, Keti en Aspi) vertrekken op dinsdag 01/07, terwijl de jongste afdelingen (Pinkel en Speelclub) pas vrijdag 04/07 vertrekken. Op vrijdag 11/07 komen we gezamenlijk terug naar ons geliefde dorpje Knesselare.

Verdere informatie omtrent het bivak zal worden meegedeeld op de kampvoorstelling op het einde van dit
werkjaar. Indien u reeds dringende vragen heeft, kunt u ons natuurlijk aanspreken of contacteren

Het is belangrijk om te onthouden dat enkel de leden die minimaal zeven keer aanwezig waren op de werking én ingeschreven zijn voor het werkjaar, mee mogen op kamp. Wij houden de aanwezigheden elke werking nauwlettend bij. We willen nog eens benadrukken dat hier geen uitzonderingen worden gemaakt.

Zoals elk jaar wordt er op kamp een zakje snoep voorzien. Je brengt dus geen snoepgoed mee van thuis en je hoeft het ook niet te laten opsturen. Alle snoepgoed dat tijdens het bivak afgegeven of gevonden wordt, wordt NIET teruggegeven.

Op kamp geldt er een algemeen rookverbod voor leden. Indien er sigaretten of vapen worden gevonden bij leden, worden deze onmiddellijk afgenomen en NIET teruggegeven.

Voor leden onder de leeftijd van 16 jaar, is alcohol uit den boze op kamp. Voor Aspi’s wordt er sporadisch een uitzondering gemaakt.

Drugs zijn nog steeds illegaal, ook op kamp. Als deze gevonden worden, worden de ouders onmiddellijk gecontacteerd en wordt de betrokkene onverbiddelijk naar huis gestuurd.

Luidsprekers, Ipod en dergelijke elektronische zaken zijn niet toegestaan. De leidingsploeg beschikt over eigen fototoestellen en neemt voldoende foto’s tijdens het kamp. Als je toch een eigen fototoestel meebrengt, zijn wij niet verantwoordelijk voor verlies of schade.

De gsm’s blijven thuis. Je kan steeds een briefje schrijven. Voor dringende zaken kan je steeds terecht bij de leiding van eigen afdeling. Hun contactgegevens zijn terug te vinden op deze pagina.