Inschrijven Chiro Ierlinck

Als nieuw lid kan je 3 maal komen naar de werking zonder inschrijvingsgeld te hoeven betalen, daarna moet je je inschrijven.
Ben je direct zeker dat je lid wilt worden, schrijf je dan in via onderstaande Google Forms en betaal dan zo snel mogelijk je lidgeld. Hoe sneller je ingeschreven bent, hoe sneller je verzekerd bent.

We trachten onze kostprijs zo laag mogelijk te houden. Geld mag immers geen drempel zijn om kinderen naar de Chiro te laten gaan en een fijne activiteit te beleven.
Je bent al lid van Chiro Ierlinck voor een volledig werkjaar voor slechts 35 euro per kind. Dit bedrag omvat de aansluitings- en verzekeringskosten bij Chirojeugd Vlaanderen (25 euro), de overige 10 euro investeren wij in spelmateriaal (verf, stiften, …) doorheen het werkjaar.

Samenkomen met kinderen en jongeren houdt ongetwijfeld risico’s in. Zich verplaatsen, enthousiast spelen, op tocht trekken, enzovoort, zijn zaken die een goede verzekering meer dan noodzakelijk maken. Wij zijn met onze Chiro aangesloten bij de verzekering van Chirojeugd Vlaanderen via IC verzekeringen, zowel voor ingeschreven leden als leden die nog aan de 3 probeer momenten deelnemen. Alles over de Chiroverzekering en veel gestelde vragen kunt u terug vinden via deze link.

Vragen over verzekeringen binnen onze Chiro? Contacteer dan Michiel Saey (  +32 498 51 89 56; Mail michiel.saey2@gmail.com)

Er zijn een aantal ziekenfondsen die een deel van het kamp- en lidgeld terugbetalen. Het bedrag van de terugbetaling is afhankelijk van het ziekenfonds en de regio. Om gebruik te maken van de terugbetaling is het belangrijk deze stappen te volgen:
(1) Via deze link vindt u alvast een overzicht van de tegemoetkomingen

(2) Raadpleeg uw eigen ziekenfonds voor extra informatie

(3) Vraag aan de leiding om het bewijs van deelname aan een jeugdwerkinitiatief te bezorgen. U kan hiervoor terecht bij de hoofdleiding (Lou, Michiel en Lander)

U kunt het bedrag (35 euro per kind) overschrijven op volgend rekeningnummer: BE 32 7370 1549 6502 (Chiro Ierlinck Knesselare)
Belangrijk is dat u volgende mededeling gebruikt : NAAM + VOORNAAM LID – AFDELING

De Chiro moet een plek zijn waar ieder kind kan komen om te spelen, te ravotten en vriendschappen voor het leven te smeden ongeacht hun financiële situatie. Mensen waarvoor deze kost financiële moeilijkheden met zich meebrengt kunnen beroep doen op een sociaal tarief. Dit sociaal tarief verlaagt de inschrijvingskost bij Chiro Nationaal waardoor wij ons inschrijvingsgeld ook kunnen verlagen met ongeveer 50%. Indien u hier vragen over heeft of hier beroep op wil doen mag u ons altijd contacteren. Wij gaan hier in alle discretie mee om.